September 12, 2014

goedkope uggs twenty minuten lang

Nog veel langer in Florida gebleven, maar Kjell moet maandag weer gewoon naar college, dus een langer verblijf zat er helaas echt niet in. Gisteren dan maar de koffer gepakt en naar het vliegveld in West Palm Seaside gegaan. Wat een heerlijk vliegveld om 'op te stappen'. Drie mensen in de rij voor ons. Koffer afgegeven die we, ondanks een tussenstop in New York, hopelijk pas weer in Amsterdam terugzien. Bij de douane nemen we afscheid van Hans en Marijke en nog geen uur later on zitten we al in het vliegtuig op weg naar New York. Daar nog snel even gekeken voor sandalen voor Kjell, een ijsje (Kjell), cheesburger (Esther) en McNuggets (Luc) gekocht en toen langzaam naar de gate gewandeld om in te checken voor de overzeese vlucht. Konden we weer immediate instappen. Satisfied een stevige wind in de rug (240 km for each uur) vlogen we binnen six uur van New York naar Amsterdam. Daar speelde de wind ons danig parten. Letterlijk met horten en stoten van links naar rechts en van boven naar beneden (en dat zo'n goedkope uggs twenty minuten lang) zetten we koers op Schiphol. De vleugels gingen als bij een vogel op een neer canada goose outlet online en dat zie je niet zo vaak (en hoop ik ook niet vaak meer te zien). Je zult begrijpen dat iedereen blij was dat we na deze bumpy flight eindelijk aan de grond stonden. En ik ben er weer eens van doordrongen dat een ritje in de achtbaan echt niet voor mij is weggelegd. Eindelijk was het dan zover. Al vanaf het begin van onze korte vakantie wilde Kjell naar de dierentuin in West Palm Beach. Doorway allerlei andere leuke activiteiten die Hans en Marijke voor ons hadden bedacht, kwam het daar echter steeds goedkope canada goose jassen maar niet van. Maar vandaag gingen we dan eindelijk naar binnen. Niet zo'n grote zoo, maar wel leuk ingericht. Vanaf een centraal plein kon je drie verschillende routes lopen, zodat je niet constant dezelfde mensen tegenkomt. Rozer dan roze flamingo's, grote uilen, uiteraard the American Eagle, de Florida panter, various schildpadden en leguanen, apen, papagaaien, jaguars en nog veel meer was er te zien in wat in Nederland zou worden aangeprezen als een tropische tuin, met al die palmen en andere exotische planten en boomsoorten. woolrich jassen outlet De meest opvallende verschijning was echter Marty. De drie meter lange alligator heeft de Michael Jackson pigmentziekte en was daardoor, op een paar plekjes op zijn neus na, helemaal wit. Als zo'n beest doodstil langs de kant ligt, lijken ze al nep, maar Marty leek helemaal een rubberreplica waarvan zo nu de kaken van elkaar gingen. Toch maar geen handje toegestoken om de echtheid te testen, zo blond ben ik tenslotte ook niet. Vier dagen zitten we nu in Florida, maar zo koud als vandaag hebben we het moncler outlet nederland nog nooit gehad. De temperatuur kwam nauwelijks boven de 18 graden uit. En zo'n was er ook al nauwelijks. Gelukkig zakte de wind vanavond zodat we

Posted by: shouzhu11 at 08:35 AM | No Comments | Add Comment
Post contains 513 words, total size 3 kb.

Comments are disabled.
10kb generated in CPU 0.0081, elapsed 0.0838 seconds.
33 queries taking 0.0767 seconds, 62 records returned.
Powered by Minx 1.1.6c-pink.